23 grudnia 2017

Merry Christmas! I mój powrót do blogów.

NADCHODZĄCYCH WESOŁYCH ŚWIĄT!

Na powitanie obrazek z Juvią w świątecznym stroju narysowaną przez Hiro Mashimę! 
Witam Wszystkich!


  Nie będę się tłumaczyła z tak dużej nieobecności, ponieważ po prostu nie mam nic na swoją obronę za taką długą przerwę, przynajmniej jeżeli chodzi o publikowanie na moich blogach, pisanie rozdziałów czy czytanie Waszych Blogów. Przysięgam, że postaram się wszystko nadrobić! Chociaż jestem pewna, iż niektóre blogi zostały usunięte/zawieszone/porzucone, gdy mnie nie było, więc mogę mieć nieaktualne linki. Szczerze powiadając ta przerwa zaczęła się od mojego zniechęcenia do pisania przez stratę już napisanego materiału w Try with Me!, który jest/było ciężko mi odtworzyć.  Później wyjechałam na dalszą edukację do Anglii, gdzie nie miałam dostępu do internetu, a gdy go już miałam po prostu wziął mnie leń i nauka. -c-c- Naprawdę, naprawdę PRZEPRASZAM WSZYSTKIE OSOBY, KTÓRE CZYTAŁY/CZYTAJĄ  moje opowiadania. Ze względu na moje wielkie poczucie winy nie chciałam do Was wracać kompletnie z niczym nowym, więc skoro jest to mój powrót postanowiłam zmienić szablony na moich blogach i zajęło to trochę czasu.  Chciałam również mieć posprawdzane napisane już rozdziały, jak rozdział trzynasty w "Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj Mnie!", żeby pasowały fabularnie do poprzednich i nie chciałam niczego robić na "odpieprz." Czyli na samym wstępie - PRZEPRASZAM ZA TAK DŁUGĄ NIEOBECNOŚĆ! NICZEGO NIE PORZUCIŁAM! 

Informacje Dotyczące Specyficznie Tylko Tego Bloga, jak i Opowiadania:

* Zmieniłam Szablon bloga i jestem jeszcze w trakcie naprawiania czcionki/formatowania tekstu.

*Jeżeli pragniecie znać ogólne informacje na temat tego, jak i innych moich blogów możecie zajrzeć na mojego bloga informacyjnego Spod Pióra Lavany, gdzie będę aktualizowała najnowsze wieści w piątki lub poniedziałki.

*W następnym roku zacznie się saga druga i skończy pierwsza w opowiadaniu jeżeli dobrze pójdzie. Czyli będzie podobnie jak z Halo, halo zgłoś się! Nie ignoruj mnie!

* Mam tu również materiał wprzód, ale Chcę jak najlepiej wszystko jeszcze przejrzeć, więc zanim z powrotem ruszę do publikowania regularnie rozdziałów. Proszę ładnie o cierpliwość. ^^ Tyle niektórzy czekali, że chyba jeden dzień więcej nie robi różnicy, prawda? xD

*Wrócę do publikowania rozdziałów pod koniec Grudnia albo na początku Nowego Roku, gdzie poznacie moje Noworoczne cele jeżeli chodzi o blogi.

*Rozdziały na KN będą publikowane raczej w środy.

*Jako prezent świąteczny z okazji mojego powrotu wyczekujcie kolejnych części OneShotów z Jerzą lub GruVią. 

A teraz takie małe pytanie - Pragniecie czegoś w ramach rekompensaty za moją długą nieobecność? (Nadrabianie czytania Waszych blogów się nie liczy, ponieważ i tak mam to w planach zrobić.)

Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Witam!
      Zdaję sobie z tego sprawę. xD Na moim blogu informacyjnym napisałam, że ogarnianie rozdziału 19 KN trochę zajmie, ponieważ jest on bardzo ważny fabularnie i muszę być absolutnie pewna, że niczego ważnego nie pominę. No i wróciłam w styczniu :) Tyle, że prowadzę łącznie cztery opowiadania, więc nie chcę zaniedbać tego bloga pod względem jakości. :D
      PS - OneShot z Jerzą powinien się pojawić w sobotę lub niedzielę xD
      Pozdrawiam Lavana Zoro :)

      Usuń