14 lutego 2016

Wszyskiego Najlepszego z okazji Walentynek i LBA II/III or... A kto do licha liczy?


Witajcie Kochani!

Życzę wam wszystkim udanych Walentynek!

 Chciałabym przeprosić za tak długą nieobecność, pomimo że nie miałam na nią żadnego wpływu. :)
Z okazji Walentynek przygotowałam krótki wierszyk:

Bum-bum stuka Ci serduszko, niczym dźwięk bębenków. 
Wchodzisz pod swoje łóżko i unikasz swych miłosnych lęków. 
I wtem przychodzi specjalna osoba, która prezent Ci daję, więc możesz się uśmiechnąć i powiedzieć - "Dziękuję Tobie Kochanie, ale mam już czekoladki, proszę lepiej zrób pranie."

Arcydzieło spośród wierszy to, to nie jest, ale i tak postanowiłam wam złożyć w tej formie życzenia. Co prawda miałam z zeszłego roku OneShot walentynkowy KaguraxLyon, ale nawiązywał on do KN i jakbym wstawiła go na jednym blogu, musiałabym mieć OneShot Walentynkowy na innych, ponieważ nie cierpię dawania z dupy na jednym, a na drugim z serca. Także wierszyk daję z serca.


Nie będę tłumaczyła drugi raz na czym to polega, ale dziękuję za nominację Nexusy Kasai oraz Nikai i Youki  :)

Pytanie Od Nexusy Kasai:

1. Co inspiruję Cię/Was do pisania? Muzyka, jakaś książka, a może osoby z Twojego/Waszego otoczenia?

Cóż prawdę mówiąc różnie to bywa. Czasami właśnie słuchanie muzyki podpowiada mi jakieś pomysły, czasami obrazki, które są w internecie, a czasami nawet jakieś głupie wydarzenie. Osobiście uważam, że trzeba mieć pomysł, a później stworzyć sobie zarys fabuły. Niestety nie zawsze to wychodzi, ale to już inny temat. Innymi słowy - Inspiruję się wszystkim i niczym.

2. Jak się zaczęła Twoja/Wasza przygoda z pisaniem?
  
Szczerze? Jeśli chodzi o opowiadania to od tego bloga. Jednak moja przygoda z pisaniem rozpoczęła się od tworzenia tekstów piosenek. (śmiech) No i może wierszy, ale wspominając te czasy dobrze, że nie opublikowałam tych tekstów.

3. Jaki jest Twój/Wasz jeden ulubiony pisarz? Dlaczego akurat on, czy go podziwiasz/cie i dlaczego?

Szczerze? Nie mam jednego ulubionego pisarza. Jednakże podziwiam wszystkich pisarzy, którzy się wybili i tych, którzy dopiero zaczynają przygodę z pisaniem. ;)

4. Czy zamierzasz/acie wydać książkę? Będzie ona historią wymyśloną od podstaw (postaci, miejsca), a może przeniesiesz/siecie treść swojego bloga na papier?

Hmm... Trudne pytanie. Chciałabym wydać książkę, ale najpierw chciałabym udoskonalić swój kunszt pisarski. Zdaję sobie sprawę, że jestem jeszcze amatorką i daleko mi od doskonałości. Po prostu uważam, że muszę poczekać, aż będę na sto procent pisała coś własnego. Raczej jeżeli do tego dojdzie będzie to historia wymyślona od podstaw. Raczej nie zamierzam przenosić treści na blogach do takiej własnej książki, ale kto wie? Życie lubi zaskakiwać. Ewentualnie poświęcę się pisaniem fanficów na blogach. Nie jestem jeszcze do końca pewna czy chcę wydać książkę.

5. O czym było pierwsze opowiadanie, które napisałaś/yście?

Ale takie blogowe? To w takim razie Kaskada Nienawiści. A jeżeli chodzi o takie pierwsze to była krótka historyjka o Karolci, która występowała w Tańcu z Gwiazdami. Było to na potrzeby zadania domowego w pierwszej klasie podstawówki i do dziś wspominam to ze śmiechem.

6. Czy któraś z postaci Twojego/Waszego bloga jest w pewien sposób Twoim/Waszym odzwierciedleniem? Wkońcu w opowiadaniu można zmieniać charaktery postaci, a może jakieś OC?

Jeśli mam być szczera to nie ma postaci, która byłaby moim odzwierciedleniem. Jednak przyznam, że niektóre z nich posiadają kilka moich cech, lecz w zupełnie inny sposób się one objawiają niż np. u mnie. Uważam, że każda postać ma coś z cząstki autora, który przecież ją tworzy.

7. Książki/Opowiadania jakiego gatunku najchętniej czytasz/acie? Dlaczego?

Kryminały oraz fantastyka. To gatunki, które lubię najbardziej. Gdyby nie ciągnęło mnie do fantasy to nie poznałabym wcale anime. A kryminały po prostu kocham, bo lubię rozwiązywać zagadki. Nic nadzwyczajnego.

8. Dosyć o książkach i pisaniu! Czym się interesujesz/ecie poza pisaniem?

Rysowaniem komiksów, gotowaniem, czytaniem, pieczeniem i oglądaniem animców. Osobiście kiedy byłam młodsza chciałam podkładać głos pod takie anime. Dzięki temu umiem naśladować głosy zwierząt. Jednak to pod zainteresowania się chyba nie zalicza?

 9. Jaki smak i zapach wspominasz/acie z najlepiej i najchętniej?

Jeżeli chodzi o smak to kotlet mielony zrobiony przez moją mamę, a najlepiej wspominam zapach wanilii. Zresztą nadal uwielbiam żele pod prysznic o tym zapachu.

10. Co kojarzy Ci/Wam się z dzieciństwem?

Dobra zabawa i bieganie z siostrą po podwórku, o oraz małe kotki, które należały do sąsiadki.

11. Cieszysz/cie się z tej nominacji? Dlaczego tak/nie?

Z jednej strony się cieszę, bo miło wiedzieć, że ktoś docenia moją pracę. Z drugiej strony się nie cieszę, bo miałam zaległe nominacje i cierpię na brak czasu a LBA jest czasochłonne oraz ciężko znaleźć blogi, które warto nominować, a nie zrobiło się tego wcześniej. Dlatego jest tak pół na pół.

Pytania od Nikai i Youki:
     
1. Ulubiony przedmiot w szkole?

Kiedyś to była plastyka, ale teraz jej nie ma, więc nie mam takiego. 

2. Czy masz popędy sadystyczne?

Nope. Jeżeli ktoś myśli inaczej może się ze mną tym podzielić. Nie ugryzę. :)

3. Czy jesteś rasistą?

Nope. Gdybym była rasistką moja siorka nigdy by nie mogła wyjść za mąż, bo wyszła za obcokrajowca. Moja rodzina jest bardzo tolerancyjna w tej kwestii.

4. Co zachęca Cię do pisania?

Oczywiście świadomość tego, że ktoś w ogóle czyta moje amatorskie dzieła, no i nienawiść zostawiania czegoś niedokończonym. Jednakże przede wszystkim przyjemność z pisania oraz wymyślania własnej historii. To ostatnie jest w sumie najważniejsze, bo na co Ci multum czytelników i komentarzy skoro nie czerpiesz przyjemności z pisarstwa? To tak jakbyś oszukiwał samego siebie, robiąc to dla tzw. fejmu. Bo kierując się takim czymś człowiek się wręcz wyniszcza. Jednakże  nie znaczy to, że nie cieszę się z komentarzy, wręcz przeciwnie. Cieszę się jeżeli ktoś docenia poświęcony na blogi czas, pozostawiając jakiś ślad. Jestem pewna, że Ci doświadczeni i Ci początkujący autorzy, chyba mają podobne zdanie. Jednakże z zachętą różnie bywa. Czasami włączę sobie muzykę i już piszę wyczarowując kolejny rozdział, a czasami idzie mi to niewiarygodnie ciężko. ;)
 
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?

To tajemnica. Nie spełni się jeśli powiem/napiszę. Jednak z takich większych marzeń to będzie dokończenie KN, ale to tylko jedno z wielu jakie mam. Jestem marzycielką, więc moje marzenia zawsze się zmieniają po jakimś czasie. Nie ma sensu ich wypisywać.xD

6. Czy marzyłeś o se niewolniku?

Skądże. Nawet mi to przez myśl nie przeszło, dopóki nie zobaczyłam tego pytania.  

7. Czy Ty tak jak my, masz służących w piwnicy i czasami zapominasz ich dokarmiać i umierają? 

What? -0-0- Nie. Skąd w ogóle taki pomysł?xD

8. Umiesz gotować?


Pewnie, że umiem! Na dokładkę jeszcze piecze. Chociaż ostatnio miałam małą wpadkę z przesoleniem jajecznicy, ale to wina taty, ponieważ to on posolił już posoloną jajecznicę. Można by robić zakłady kto byłby w stanie ją zjeść.

9. Co jest dla Ciebie główną motywacją do otwierania oczu zaraz po przebudzeniu?

Możliwość przeżycia kolejnego dnia! :D

10. Co lubisz najbardziej robić?

Pisać, czytać, oglądać anime i gotować! Rysowanie komiksów też się zalicza, ale już mniej niż reszta.

11. Masz jakieś pasje poza pisaniem?

 Oczywiście, że tak. Są już wymienione powyżej. :D

  
   Moje Pytania:
1. Jakie jest Twoje ulubione czasopismo?
2. Czy lubisz kolor fioletowy?
3. Czy zdarzyło Ci się kiedyś uderzyć w słup latarni, czytając książkę?
4. Do jakiej postaci z anime jesteś najbardziej podobna? Dlaczego?
5. Wolisz czytać czy oglądać filmy na podstawie książek?
6. Jaki pragniesz mieć kolor oczu? [poza Twoim/Waszym Własnym]
7. Wybrałbyś/ałabyś się kiedyś na piknik nocą pod gołym niebem?
8. Jaki był najlepszy prezent, który Ci podarowano?
9. Lubisz Słodycze?
10. Gdybyś miał/a zostać czekoladą - to jakiej marki?
11. Czy Twoi znajomi/bliscy wiedzą, że prowadzisz bloga?

NOMINUJĘ: 

Kareena Surabiku:
 http://gaaino.blogspot.com/

 Lady Black i Yunarin Black:
http://fairytailworldiscruel.blogspot.com/ 

Hinai Namida:
http://ocirtum.blogspot.com/

Nelia-Chan:
http://smocza-era.blogspot.com/

Rinkita Mikiku:
 http://smoczy-grzesznik.blogspot.com/

Luluvivr/Mya:
 http://wirtualna-wiecznosc.blogspot.com/

Tylko sześć blogów, ale niestety musi wystarczyć. ;) Poza tym ogłaszam, że po raz ostatni bawię się w LBA i nie będę miała za złe jeżeli nominowane osoby tylko odpowiedzą na pytania. :D
Pozdrawiam Lavana Zoro:)

3 komentarze:

  1. Przepraszam że dopiero teraz ^^"
    Tu masz odpowiedź :-)
    http://ocirtum.blogspot.com/2016/02/libster-blog-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie szkodzi :) Naprawdę? Z chęcią zobaczę.

      Usuń
  2. Dzięki za odpowiedź ! <3 Wiem, wiem, nie jesteśmy normalne :*

    OdpowiedzUsuń