29 stycznia 2016

Minął Rok! [No i mój powrót.]


 Blog miał urodziny 24 SIERPNIA, jednak nie miałam jak ich ogłosić. Wtedy mi się komp popsuł.xD 


Yay!
To już calutki rok, odkąd ten blog zaczął istnieć. Naprawdę cieszę się, że wytrwałam w dalszym pisaniu i na dodatek powstają kolejne rozdziały. Nie licząc tej dłuższej przerwy, na którą nie miałam wpływu.
Aktualnie SPIS MOICH BLOGÓW  jest dostępny tylko dla mnie. Przeprowadzam drobne zmiany, więc wolałam poinformować o moim powrocie tutaj.
Nie będę robić całorocznego podsumowania, bo teraz to nie miałoby sensu. Zrobię je w kolejne urodziny bloga. O dziwo nie tylko ten blog przegapił swe święto, lecz HHZG! również.
W każdym razie wróciłam i mogę was zapewnić, że nadal pisałam rozdzialiki. Nie próżnowałam, odzyskałam większość plików, lecz nie wszystkie się dało. -c-c-  Och, jakie drobne zmiany czekają tego bloga? Cóż..
Uzupełnię tytuły wszystkich rozdziałów w Spisie Treści. No i dodam niedługo rozdzialik 17 K.N oraz... No dobra przemilczę akurat ten temat. W każdym razie!
KASKADA MA JUŻ ROCZEK ZA SOBĄ :D
POZDRAWIAM LAVANA ZORO ;) 
Ps - Nadrobię większość blogów jutro. Nie jestem, przecież jakimś robotem.xD

2 komentarze:

  1. Wróciłaś! Tęskniłam! Już nie mogę się doczekać tego co tam stworzysz >.<
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yay! Hinuś, ja też tęskniłam. A co do rozdziału n Kaskadzie pojawi się jak wstawię rozdział a HHZG!NIM!

      Usuń