20 września 2015

NIE OPUSZCZAM Żadnego bloga.

Po  prostu jak infomowalam na wytworach lavany, popsuł się mój dysk twardy i co prawda mam już kompa, ale internet będą dopiero robic, bo musza wprowadzoc nowe ip, nowego kompa.  Daję to info ze względu na to, że niektórzy piszą,  iż opuszcczam bloga a to nieprawda jest.Xd Tworzę zapasik rozdziałów dla każdego bloga. I jak wrócę rozdzialy będę publikowała w weekendy. Bądź co bądź praktyki w cukierni latwe nie są.  Dodałabym rozdzialy nawet z tel. Ale gdybym to zrobila byłyby pełne błędów,  więc wole spokojnie pisac i tworzyć kilka rozdziałów w przod by częściej je wstawiać po powrocie ndo normalnego kompa. A jak dobrz pójdzie będzie to już w październiku. Na tą chwilę, nie mam żadnego wplywu na tą lekką zawieszke. Jak wroce, nadrobie wszystkie opka i  zajrze na reklamowane blogi. Dam to info na innych moich blogach, bo nie każdy  musi sledzic mego bloga informacyjnego. Jeszcze go nie zdazylam zareklamować.
Ps. Pracuję nad nowym opkiem, które wyjdzie po zakończeniu kaskady i halo, halo. Każdy kto czuję sympatię do Cany, Laxusa i Miry - zapraszam już teraz. Choć jeszcze K.N i HALO. Są w fazie początku bardziej niż środka. Jednak uważam po roboczych rozdzialach, że być może blog ten przewyższa wszystkie inne me opka. Prawdopodobnie dlatego już teraz o nim wspominam. No i nie zapomniałam o zaległej notce urodzinowej bloga, które odbyły się 24 sierpnia. Niestety wtedy już komp był zepsuty i nie moglam dodać bonusu, który przygotowałam na tą okazję.
Pozdrawiam Lavana Zoro :)

7 komentarzy:

  1. Czy dokończysz niezamówione one shoty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak. Jak powrócę to będę powoli i rozdziały, i one shoty wstawać. :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak uda nam się spłacić 500 zł za normalny internet i zmienią adres ip na mojego normalnego kpmpa. Dla pocieszenia napiszę, że jestem do przodu z materiałem, natomiast w rozdziale 17 K.N , który jest już napisany w całości czeka na was pewna mieszająca w głowach rozmowa i pewna postać, która będzie miała problemy z pewnym ośmiolatkiem. xD

      Usuń
  4. Mianowałyśmy Twojego bloga dooo Libster Blog Award ! Nikai oraz ja, Youki zapraszamy do nas, gdzie znajdziesz resztę informacji :*

    http://krysztal-glebin.blogspot.com/2015/12/libster-blog-award.html

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj! Niedawno zaczęłam czytać tego i resztę twoich blogów. I muszę szczerze powiedzieć, że... Uwielbiam je! Wszystkie twoje opowiadania są super! Strasznie mi się podobają, dajesz mnóstwo tajemnic, humoru ogólnie strasznie nie mogę się doczekać, aż wrócisz!
    Pozdrawiam i weny!

    OdpowiedzUsuń