24 października 2014

Uwaga! Informacja!



Chcę poinformować, że rozdziały będą pojawiały się troszkę mniej aktywnie niż wcześniej choć postaram się, by były chociaż dwa razy w miesiącu.
Mam po prostu coraz mniej czasu, ale obiecuję, że rozdziały będą bardziej dopracowane i zwiększę ich długość. Taka wymiana - rozdziały będą się pojawiać rzadziej, ale będą dłuższe.
Ósmy rozdział powinien pojawić się, gdzieś na końcu października lub początku listopada.
Co do One-Shotów niezamówionych - jak zawsze będą pojawiały się nieregularnie, a zamówienia, gdzieś też się pojawią.
MAM nadzieję, że taki stan rzeczy wam odpowiada? No nic przynajmniej was poinformowałam.
Ps. Jak się podoba wreszcie ostateczny szablon?
Pozdrawiam Lavana Zoro ^^

6 komentarzy:

  1. Takie życie ^^ Dlaczego tak zawsze jest, że jesienią nie ma się na nic czasu, chociaż jest zimno i powinno się siedzieć w domu i mieć go dużo? (też tak jesteś zawalona nauką?)
    Będę teraz musiała dłużej czekać, ale będę czekać wytrwale! I trzymam Cię za słowo, że będą dłuższe! (to akurat fajnie!)

    Co do szablonu - podoba mi się tło i kolumny (jakie piękne kolorki*.*, lubię takie), tylko menu u góry tak trochę m nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom.^^ Życie, a mam bardzo surowych nauczycieli.XD Ech...
      No właśnie! Zgadam się w stu procentach! Zimą powinno się siedzieć w domi, pić kawkę i grzać przy kominku, a nie zapieprzać jak jakiś wół.[No jestem... Nawet nie wiesz jak bardzo.]

      Przestawiłam menu ;) Teraz powinno być lepiej.XD Te u góry było tylko na próbę, ale całe mi się spartoliło i nie wyglądało tak ładnie jak w podglądzie.Xd

      Usuń
  2. Wiem coś o braku czasu, ale... życieeeee... Czekam na twój rozdział i one-shot' a...

    A co do szablonu zgadzam się z komentarzem nade mną, kolorki, kolumny i tło jest WSPANIALE ... Ale to menu... Jeśli je zmienisz będzie wspaniale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, spokojnie! XD Jest tylko jedna osoba przed Tobą, więc jak się uda twoje zamówienie będzie stosunkowo szybko. ;)
      Dziękuję starałam się i ślęczałam nad odpowiednimi kolorkami troszeczkę czasu. Biorąc pod uwagę wasze rady przestawiłam menu. Teraz powinno być okej. ;D

      Usuń
  3. I o to chodziło !!! Mi się podoba kolumny kolorki itp. A ja nerwicy dostaje... 1000 razy dziennie jestem na twoim blogu i patrze " jest czy niema" ten rozdział... Pozdrawiam i czekam, czekam.... czekam i jeszcze raz czekam... A i pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No nic, trzeba będzie czekać. ;) Ale jam cierpliwa osóbka. :3 Szczególnie, że sama nie szaleje z dodawaniem rozdziałów. xD

    OdpowiedzUsuń