28 sierpnia 2014

Głosowanie na paring do kolejnego One-Shota!

Witam Wszystkich!
Alarm, alarm zgłoś się tu Lavana! xD
Rozdział pierwszy ma się dobrze i biorę się już za drugi także jutro albo pojutrze go wstawię. Ale ja w innej sprawie! Jak zapewne niektórzy wiedzą - urządziłam głosowanie na jeden z trzech raczej niecodziennych paringów z "FT".
Dotyczy to kolejnego one-shota w oczekiwaniu na rozdzialiki.
Jak na razie sprawy wyglądają tak:
1.Miejsce - RogueXUltear
2.Miejsce - LaxusXCana
3.Miejsce - KaguraXLyon
Tak Kolory tych paringów nie są przypadkowe. xD
Rogue i Ultear - Kojarzą mi się ze zdradą, przelaną krwią oraz walką ze swoim wewnętrznym "Ja".
Laxus i Cana - z duszeniem swoich emocjii i ukrywaniem swych problemów.
Kagura i Lyon - z bijącym od nich chłodem  po straceniu bliskich im osób i pragnieniem zemsty. A na koniec potrzeby kogoś bliskiego, jednak ich postawa przywodzi na myśl innym coś z goła odmiennego. xD
Ciekawi mnie czy jestem jedną z nielicznych osób, która pomyślała o takich paringach jak Rogue X Ultear lub Kagura X Lyon. Z tego co wiem Kagura jest sparingowana z Roguem, ale jakoś tak mi do siebie nie pasują. Moją misją jest przekonanie was do Lyon X Kagura  hehehehe. xD Tutaj wszyscy, którzy to czytają czekają na rozdział pierwszy, a ja bzdury oraz swoje myśli wypisuję. Na razie wygrywa Rogue X Ultear,  ale jeszcze wszystko możecie zmienić! ^^
One-Shotów z GaLevy raczej nie będzie - o nich i tak jest główna historia.
Chciałam jeszcze dodać, że one-shoty niekoniecznie muszą mieć paringi z "FT.
W tym celu dodaje drugą ankietę - z jakiego innego anime chcielibyście mieć one-shoty? 
1. Naruto - do przedstawienia mnóstwo paringów.
2. Bleach - Jestem ciekawa czy ktoś sparowałby z kimś Zarakiego Kenpachiego, o!
3. One Piece - Tam paringi w ogóle istnieją?
4.Soul Eater  - anime, które jest dobre na poprawę humorku. 
5.Shugo Chara - Ikuto X Amu bądź inne pary. 

Ankietę dodam dzisiaj i do pojawienia się szóstego rozdziału "Kaskady Nienawiści" Będzie można głosować.


Pozdrawiam Serdecznie Lavana Zoro :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz